Hm...

Jag har blogg torka... Eller ja, jag har inte torka på det sättet att jag inte har något att skriva om, snarare tvärt om. Det är så mycket som händer just nu och jag har gjort massor det senaste veckorna, så jag vet inte var jag ska börja och sluta. Därför blir jag lat och orkar inte blogga alls! men man måste ju börja någonstans, så jag börjar med dagen...

Idag onsdag har jag varit ledig (skönt). Så jag körde mina föräldrar till flygplatsen, var på stranden med Idil, var även på Coronado med brorsorna Eriksson + Idil, gått en promme och nu slappar jag vid datorn.
Har alltså hunnit med en hel del, mycket mysig dag!

 
Hej då mammi o pappsen:(  Söta Idil under parasollet
 
Med gänget på härliga Coronado islands

Kommentarer
Postat av: mee

ÄLsklings syster yster! Jag vill veta allt om hur det var när mams och paps var där! Åååå saknar dig grymt mycke nuu:) Jag och Lotta ska ta shoppingrunda nu när vi fått lön och jag vill ju att du också ska vara här!!



du är den finaste:) puss

2009-03-26 @ 08:28:45
URL: http://cut.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar dig me bästis!!! o vill oxå shoppa med er gosingar:(

men snart, inte långt kvar nu:)



Älskar dig, puss

2009-03-26 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0