Glassigt!!

Jag måste erkänna att livet här är rätt glassigt ändå. Igår var det fest i Mission beach eftersom mina studerande vänner började sin spring break. Blev ett soft ställe som heter Beach comber, som serverar drinkar för en dollar fram till elva + att de serverar gratis popkorn (sjukt bra). Jag parkerade mig såklart framför popkorn maskinen och stod där tills den slutade poppa. Eftersom popkorn är så salt så behöver man ju lite vätska, där kom drinkarna in i bilden.
Ni kan ju förstå hur detta slutade... Ingen kommer ihåg nått:)

Idag vaknade vi till ljudet av havet och kollade upp mot en klarblå himel, bara att sätta på sig beachdressen och ge sig ut på stranden. Efter ett antal timmar i solen var alla trötta och hungriga, så vi åkte och köpte mat. Johan hade stora planer för vår grill måltid, det blev kött, grekisk sallad och smörstekt vitlöksspenat, såå gott! 

Alltså ännu en underbar dag med härligt sällskap!!

Kan inte lägga in bilderna nu, men fixart imorn.
Dags att sova,
puss på er!

Här e bilderna från helgens bravader
 
Härligt gäng med lite preparty
  
 
Haha, billiga drinkar:)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0