Working girl

God morgon! Idag är min första riktiga dag på jobbet, alltså den dagen jag börjar tjäna pengar. Ska bli såå skönt att få lite inkomst igen, är trött på att känna mig som en fattig liten kyrkråtta:)
För er som inte vet så har jag väldigt vuxet beslutat mig för att inte gå kvar en termin till i skolan. Dollarn lever ju sitt eget liv och går upp o ner som en jojo, så därför är min plan nu i stället att vara kvar i San Diego och jobba, känns bättre att lägga pengarna på mina studier i Sverige.
Idag när alla mina vänner här borta har lite ångest över att börja skolan så kan jag och Idil (som oxå hoppat) njuta av ledigheten. Eller nja, jag är ju inte ledig, börjar jobba klockan tolv, shit. Jag är bara lite nervös, det är det jäkla skummet på Cappuccinon som är lite lurigt, man måste ha den rätta puffen. Men övning ger färdighet, jag ska bli bäst på skum! sen kan jag göra cappuccino åt alla  nära och kära när jag kommer hem:)
Nu måste jag grunda med en bra frukost så jag är stadig på hand...

puss o hej

cappuccino for you!


Kommentarer
Postat av: I

Fin profilbild förresten! Du ser vädigt, väldigt viktig ut måste jag sä :) haha

2009-01-22 @ 20:44:17
Postat av: Anonym

haha, visst

2009-01-23 @ 09:01:18
Postat av: me

Heiii baby! När ska vi prata på skype??? Jag vill ha dej hemma ikväll - kan jag inte låna hem dej lite? Hela världen ska ut och jag vill ha min partypingla med mej!



Puss :)

2009-01-23 @ 11:01:07
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0