Jeans i sommar!!

Idag har varit en härlig dag! Jag och Idil har som vanligt strosat runt i DT och kollat lite butiker, fixat lite och fikat på Pappalecco såklart:) Kan inte hålla oss därifrån, det är utan tvekan det bästa fiket i heela San Dieg(jag e partisk som jobbar där)!! Sen kom jag hem frusen som en isglass, efter att ha väntat på trollyn i 30 minuter iklädd väldigt vårig utstyrsel och har nu mest legat under täcket och kollat svenskt drama...

Jag är dock mest nöjd över mina nya fina jeans som jag inhandlade på Levi´s butiken, måste lägga upp en bild på dem imorn så ni får se hur fina de är:) Ikväll har jag äntligen fått tummen ur och lagt upp en bild på min nya jeansjacka som jag köpte förra gången jag och Idil var i Hillcrest. Det var en av gångerna vi var på miljonärs humör och råkade inhandla några saker för mycket, men det var ju så billigt:) jackan kostade 15 dollar! 

Nä nu är det dags att nana, ska upp 5.30 till jobbet imorn!!
puss o hej


Vet inte om man ser så bra, men här e i allafall jackan

Och här kommer lite bilder från fredagens äventyr på Spin

Sicket gäng:)
 

Kommentarer
Postat av: Natta

så snygg du är baby !!

2009-02-11 @ 12:01:30
Postat av: sis

Jaaa! Äntligen har du skaffat ett par jeans och släppt tanken att du inte kan ha det! Du är garanterat urfin i dom :) hihi.. kisses:)

2009-02-11 @ 15:39:30
URL: http://cut.blogg.se/
Postat av: kim

Puss på er mina gosingar:)

2009-02-12 @ 08:47:52
Postat av: sis

Hihi.. tack gulliga :) Ja jag ser ut som en liten skolflicka i min nya frizz ;) Haha.. Precis kommit hem efter en promme med anna - miss you!



Puss

2009-02-12 @ 11:40:08
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0