Märkt för livet

Har glömt att berätta en liten sak, jag har tatuerat mig:)
I lördags var det alltså dags att bli märkt för livet. Jag och Johan hade pratat om det länge och till slut bokat tid. Bara det att dagarna går så jäkla fort, helt plötsligt var lördagen där och jag hade fortfarande inte bestämt exakt vad jag ville ha. Men någon timme innan det var dags så bestämde jag mig, ute i god tid som vanligt:)

Johan var först ut, han tatuerade in nått på latin på magen och ryggen. På hans ansiktsuttryck att dömma såg det inte ut att vara den skönaste upplevelsen i världen, men jag fattade fortfarande inte jag skulle göra samma sak. När det var min tur så satte jag mig bara i stolen och pratade på. Det gick på 10 minuter och gjorde inte speciellt ont, brännde lite bara. Så nu har man något man ska ha med sig livet ut, men jag är jätte nöjd och fattar fortfarande inte att jag gjort det:)



En dålig bild på hur resultatet blev, men ni kommer få se mer av den:) Tatueringen är iallafall på arabiska och betyder "det löser sig", som är mitt motto och som jag säger typ 100 gånger om dagen:)

Puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0