Älskade mammi!!

God morgon!! Detta inlägg är tillägnat min älskade mamma som idag fyller 50 år. GRATTIS!!
Ibland kan jag tänka på vilken tur jag hade att hon födde just mig och gav mig den bästa uppväxt man kan tänka sig! Jag beundrar verkligen min mamma. Hon är en ärlig, vacker, kärleksfull person som ser allt från den positiva sidan. Varje gång jag behöver hjälp eller är orolig över något och ringer till mamma så känns det genast lättare; "vi löser detta" säger hon och det vet jag att hon gör. När jag blir stor vill jag bli som min mammi:) 

 
Min söta mammi och jag



Kan inte beskriva hur glad jag är att du finns och hur mycket jag saknar dig mammi!!
Hoppas att du får en härlig födelsedag med massa tårta och fina presenter!!

Älskar dig,
puss


Kommentarer
Postat av: mamma

tack min skatt.längtar efter dig,men kommer snart.

2009-02-26 @ 21:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0