Mästerverket!

Ibland blir man ju förvånad över sig själv. Idag har jag och Nathalie haft cooking class med tjejerna på Fortress och lyckades göra en supergod köttfärsås! måste nog säga att jag är lite imponerad över vårt verk, med tanke på att vi tillagade två kilo köttfärs på en vedspis, vilket inte är det lättaste eftersom elden inte alltid vill sammarbeta. Vi skippade krossade tomater och gjorde världens tomatsås på tomater, vitlök och lite annat gott, som vi sedan blandade ihop med köttfärsen. Detta blev en succee!! ska inte ta på mig hela äran, alla hjälptes åt vilket var väldigt kul. Efter maten inhandlade vi veckans matlista, som var mycket lång, sen var det dags för oss att vandra hemåt...
Är helt galet hur en dag kan gå så snabbt, antar att det är ett bevis på att jag gillar det vi gör här nere.

Nu på kvällen har vi haft några vänner här och bara haft mysigt häng, go dag.


Man kan hacka på golvet om man vill...

Before mästerverket

Nathalie goes Afrika

Kvällsmys med Ida, Danny o Gilbert

Måste även visa kvällen då tjejerna anlände. Detta är lycka, kolla framförallt
in Evelina, som är så glad att hon inte riktigt vet vad hon ska ta sig till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0