cafe kimolina


Här ovan ser ni ett av de två paren skor som jag vill ha. Den kanske inte ser så speciell ut här, men när man tar på sig dem på foten så känner man sig som askungen, perfect fit:) Hatar när man blir kär såhär och inte kan sluta tänka på dessa underbara uppenbarelser. Jag pratade med min bästis Linda om detta igår, hon förstår precis vad jag menar. Vi peppar alltid varann och spelar upp bilder i huvudet om hur bra plagget eller skorna kommer passa till allt annat och hur fina vi kommer vara i dem. Till slut står man där i butiken och betalar, underbar känsla ändå:)

Måste bara berätta lite om följetongen "Kims nya jobb". Jag berättade ju förra gången att det går lite svajigt med skummet, emn nu börjar det verkligen arta sig. Idag  Klarade jag mig utan en enda "bambina", även fast jag jobbade med bossen som jag är lite rädd för. Han tyckte nog att jag var duktig eftersom han lämnade mig själv halva kvällen.
Tur var väl det eftersom jag råkade hitta på en egen kaffedrink. En kund beställde nämligen en drink som jag glömt hur man gör, men jag improviserade lite och vips hade jag fixat en cafe mariccacho, tror att den var rätt god alltså:)

Nä nu måste jag sova,
puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0