Bakis!?

Allt gick bra på jobbet igår, var lagom med kunder och skummet på cappuccinon blev rätt fluffigt ändå. Idil kom förbi en sväng och hängde innan jag slutade, jag tror att vi lyckades sälja in henne till att oxå få jobba på samma ställe.
Efter jobbet tog vi en kaffe med Steve, sen mötte vi upp lite folk och drog till "La grand tapa", ett jätte mysigt ställe med goda tapas och mycket god champagne. Lite för god känner jag idag, för när jag vaknade i morse så var jag bakis!! brukar inte vara det, men idag mår jag skit!! och ska börja jobba om två timmar, shit.
Måste nog vila lite till så jag inte spyr eller nått på jobbet:)

puss o hej

the place    mmm va gott 


Kommentarer
Postat av: sis

Sis! Varför svarar du aldrig på Johans skype! Jag vill prata med dig människa :) Saknar dig, och du kan faktiskt lika gärna jobba på fik här hemma ;) Hihi..

Du kommer bli världens bästa kaffekokerska! En riktig Barista!! puss min söta

2009-01-23 @ 23:51:08
URL: http://cut.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, jag har inte hört att du ringt. Men ringer dig imorn, LOVAR:) vill ju prata me dig me, saknar dig massor!! va har du köpt för mobil?

2009-01-24 @ 08:21:26
Postat av: sis

Jag bara älskar att du uppdaterar så mycket! Det är grymt! :) Och jag förstår precis vad du menar med att vara rädd för sin boss! Du vet väl han förra handledaren på sam- scarry:S hahaha.. Jag har köpt en sån där touchskärm, och gillar den inte! Den är ju snygg och Henke säger att den är så hiimla bra -typ han som bestämde att jag skulle ha den! Men den är rosa iallafall, kommer bara aldrig kunna använda den på "fyllan" för jag fixar den inte ens nykter!





Ja, ring ring! älskar dig -puss

2009-01-24 @ 10:27:08
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0