Upptäcksfärd

Herregud va jag har gått idag! Börjar inte förrens sex idag, så jag bestämde mig för att gå på en liten upptäcksfärd. Gillar att gå på små äventyr med mig själv ibland. Visste att man på nått sätt kunde gå till Hillcrest (mitt favvo område), visste bara inte hur man skulle gå och hur lång tid det skulle ta. Nu vet jag... Det tog ungefär två timmar fram och tillbaka, så nu ligger jag här i sängen och är helt slut i benen. Jaja, jag fick iallafall lite motion och fick köpt lite gottiga nötter på Henry´s (en organisk mataffär).

 
 
Dessa söta små hus passerade jag på min upptäcksfärd, och Henry´s mataffär som jag gillar mycket!!


Nu är det snart dags att jobba det segaste passet av alla, är inte sugen alls. Alla andra ska ut i PB idag, jag vill me!! men slutar ju halv tio och måste i så fall ta bussen ut vilket tar sjukt lång tid, ååå vad jag hatar San Diegos kollektivtrafik!!

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: sis

KOM HEM!

2009-02-22 @ 13:43:00
URL: http://cut.blogg.se/
Postat av: jag

kommer snart min darling:)

2009-02-23 @ 00:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0