Sömnlös i SD

Skit oxå, jag kan verkligen inte sova! ligger bara och tänker massa och det blir inte lättare att sova när en av tankarna är Dumle kolor, jag e såå sugen!!! Mammi o pappi var inte speciellt snälla igår när jag pratade med dem på skype. De höll upp en hemmakvälls påse innehållande 1 kg godis!! "Kolla vad vi äter" sa de och proppade munnarna fulla med dumle och surisar framför data skärmen, jäkla teknikens under.... Gissa beställningen de kommer få när de kommer på besök, 10 kg övervikt vid incheckningen:)


En annan sak som jag ofta tänker på när jag inte kan sova är vad jag ska bli när jag blir stor, eller ja, vad jag ska göra när jag kommer hem till Sverige räcker väl...
Svaret på den frågan är ju som många vet inte det lättaste. Ena dagen vill jag bli lärare och andra dagen vill jag bli pilot, haha, bara lite förvirrad. Men efter mycket grubblande så har jag i allafall bantat ner till två alternativ; psykolog eller socionom. Detta mycket tack vare mina studier här i San Diego, då jag läst många intressanta psykologi kurser. Jag skrattade när jag pratade med lill (lillasyster) i telefonen förra veckan, hon sa våra päron var glada och stolta över att deras äldsta dotter till slut blivit så vuxen och tog så mogna beslut. Haha, nu ska vi inte dra i för höga växlar men man vet ju aldrig, plötsligt händer det:) Var ska man bo då? det är en senare fråga...

 

Åh, nu saknar jag min lill!! tänker på när vi var i Stockholm veckan innan jag åkte, myys!

 

Haha, detta var sista dagen och vi var såå nära att missa planet. Efter kortet rusade vi iväg.

Oj, jag glömde berätta att jag köpte skorna som jag pratade om, det svarta paret. Inte i Stockholm alltså, utan i Hillcrest SD. Herregud, gjorde värsta klippen den dagen! men jag berättar mer en annan dag, för nu börjar jag bli pumsig...

Sov så sött


Kommentarer
Postat av: sis

HEii!



Min systeryster! Nu är jag klippt :P Haha, vill att du ska vara här och se! Det känns så himla konstigt, men på ett bra sätt - som om man fått ett nytt utseende :) Är nöjd i allafall.



puss

2009-02-09 @ 11:18:33
URL: http://cut.blogg.se/
Postat av: Lill

Åååh världens mysigaste stockholmstrip!Salnar dig så jag nästa blir tokig!!!

Kärlek

2009-02-09 @ 22:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0