Nytt försök

Vaknade i morse och upptäckte att jag hade försovit mig! alltså, jag är ju ledig idag men har en konstig vana att ställa klockan på si sådär åtta/ halv nio för att ha tid att inte göra ett skit i några timmar innan dagen börjar. Men idag blev allt förstört eftersom en viss person stängde av larmet... Jaja, det e inte hela världen, jag har ju trots allt hela dagen på mig:)

Har i allafall lyckats förstå mig på Johans kamera och lärt mig hur man för över bilderna till datorn, framsteg:) så jag lägger upp lite från förra veckan.

Nu ska jag göra mig i ordning och sen dra till DT och träffa Idil. Blev ingen shopping igår, var alldeles för kallt och blåsigt efter jobbet för att gå ut. Vi gick dock och tog en hejdå öl med Fransesco som ska åka hem till Italien under en period, men kommer förhoppningsvis tillbaks innan vi åker hem till Sverige.
Fick även finbesök på jobbet igår. Förutom vår underbara stammis Idil så kom även Ted och chris på besök. Är så kul när folk kommer och hälsar på sådär!

 
Fint besök på Pappalecco


Hej då Fransesco...

Älskar Pappalecco!! alla e såå gulliga och härliga att jag bara vill packa ner hela stället i resväskan och ta med dem hem till Sverige!! kommer sakna dem såå mycket:(
Avskedsfesten för Sofie och Fransesco var mycket lyckad med vin och härliga människor...

 
Alla stammisar var där

 

Nä, nu måste jag börja min dag på riktigt. DT med Idil, lite shopping och små ärenden och ikväll blir det kanske taco tuesday (var längesen nu).
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0