IKEA

Nu är jag tillbaks i sängen igen. Det blev till slut en trip till IKEA, inhandling av kaviar, choklad och köttbullar såklart! Blir alltid så lycklig när jag kommer dit eftersom det verkligen känns som hemma, när man går in genom dörrarna så skulle man lika gärna kunna befinna sig i Sverige, allt ser samma ut. Nu lät jag typiskt svensk också, haha.

 
Älska Sverige!! Amerikanerna har verkligen inte fattat grejen, de äter pommes till köttbullarna:)
 
Glada Tess i matkön och nöjda miner efter köttbullekalas

Jag passade även på att gå runt och mysa lite i Sverige miljön

Och provsmaka några Singoalla och Ballerina:)

Alla åkte hem nöjda och glada.
puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0