Bra till slut

Börjar känna mig som ett manodeppressivt schitzo, ena stunden är man helt depp och i nästa sekund så är livet på topp. Som ni vet så började min dag inte så värst bra, vaknade på depp sidan. Men efter nån timmes självömkan då jag även bestämt mig för att inte gå upp ur sängen förrän jag började jobba så messar gosiga Idil och frågar om jag vill me till Hillcrest. Hmm, såklart jag vill! om det är något som kan få mig på bättre humör så är det Whoole foods, Vintage butiker och lilla Idil såklart:) Så till slut pallrade jag mig ur sängen, fixade till mig (behövdes) och sen bar det iväg. Vi hade som vanligt en mycket mysig dag med nötter, shopping och Lipton (is te). Dagen avslutades med en panini special på Pappalecco . Är så glad att Idil drog med mig så jag fick tankarna på annat!

 
Mysmellis med nötter och vårat älskade Lipton... bra skit:)
 
Avslutning på bästa fiket, Pappalecco...


slutet gott allting gott.
Sov sött, puss


Kommentarer
Postat av: sis

Hoppas det blir en bra dag på jobbet. Saknar dig till max. Var rädd om dig och tänk på att din mammi och pappi kommer snart:)

älskar dig fina fina sis...



puss

2009-02-24 @ 17:30:56
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0