My brother!!

Just nu ligger jag och räknar minuterna som ett barn på julafton. Om allt går som planerat så landar min bror på flygplatsen om exakt 40 minuter. Ska bli såå mysigt att få se honom igen!! Vi har inte setts sen augusti när jag åkte till San Diego, jättelänge!
Jag har planerat massa grejer, börjar med LA imorn, massa skojigheter:) men det mysigaste är ändå att han kommer hit, få umgås lite med brorsan...

Nä nu måste jag åka så han inte får stå helt själv på flygplatsen:)
puss puss


Syskonkärlek:)

Kommentarer
Postat av: Lill

Lillasyster vill också!!

2009-04-10 @ 22:03:28
Postat av: sis

Hihi.. mys Kim! Så härligt att få Hampus till dig! Och nu är det inte långt kvar tills du är hemma:)))) Härligt! puss

2009-04-12 @ 14:34:43
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0