LA

Hej igen, kan ju passa på att berätta om vår LA trip. Dagen började med att jag och Idil skulle hämta den van som vi hyrt för sju tjejer, den fanns inte inne när vi kom klockan 08.00. Sicka jäkla nötter tänkte vi och snackade skit på svenska:) men bra som vi är så löste vi detta genom att fixa ett bättre pris på ett annat ställe. Sen hämtade vi upp alla och skulle bara springa in på Starbucks för lite frulle, parkerade lite fel och fick en bot av en skitgubbe! svor lite till på svenska, men bestämde oss för att han inte skulle få förstöra vår dag. Till slut bar det av mot LA, några timmar senare än planerat:)

Väl där gjorde vi lite sightseeing för dem som inte sett Hollywood boulevard o sånt, blev en oflashig födelsedagsmiddag+ drinkar för Idil på Hooters och sen raka vägen till affären för inköp av alkoholhaltiga drycker och dags för fixning inför kvällen.

Kvällen var riktigt lyckad!! vi hamnade på ett ställe som hette "My room", de spelade såå bra musik och det fanns tom fina killar som kunde klä sig:)

Tack mina gulliga tjejer för en härlig resa!!

 
Här började resan... sen sightseeing i Hollywood
 
B-day middag

Skåål!!

Fiina:)
 
Lysekilskillarna joinade
 
Söta, gosiga o fulla tjejer:)

Bästa gänget!!


Kommentarer
Postat av: sis

Kom hem!

2009-04-09 @ 12:34:56
URL: http://cut.blogg.se/
Postat av: jag

Åh min älskling,

nu e det inte långt kvar:)

Va mysigt vi ska ha!!

2009-04-10 @ 05:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0