En sista underbar helg me gänget

Känns helt overkligt men jag åker hem om två dagar!! Så i torsdags när jag och Idil kopm hem ifrån New York så fanns det ingen tid att förlora, bara att köra igång med festen:)

Det blev såklart Beachcomber vid stranden, bästa stället på torsdagar med 1 dollars drinkar. Hela mitt favvogäng plus några till var där och tillsammans blev vi fulla och glada...
 
Beachcomberhäng

Fredagen började med frukost hos Tove sen lite strandhäng. Efter det, lite shoopping i PB. Sen bar det av på tjejkväll hos Jossan, knytkalas med allt gott man kan tänka sig. Som vanligt när vi har tjejkväll så blev det väldigt mycket mat, och som vanligt kan man inte sluta när man är mätt utan måste äta tills man nästan spricker:)


Lördag var Toves födelsedag och firandet inleddes på en båt vi hyrt som överaskning. Allt blev väldigt lyckat trots att Johan lyckades försäga sig samma morgon när han ca 10 gånger frågade saker om båten vi hade hyrt:)
Efter båtturen fortsatte vi firandet hemma hos oss, med mer vin, popkorn och vattenpipa. Hos oss stannade vi sen hela kvällen och shit va vi hade det härligt! kvällen slutade i vanlig ordning med att alla åt nattamat på mattan och sen låg i en hög och lyssnade på chillmusik. Tror att Tove var nöjd med sin dag...

Hela gänget gör sig redo för båtfärd
 
Vår fina båt och ända killarna ombord
 
Födelsedagspuss på Tovis o sötisar på andra sidan bordet
 
Senare samma kväll, nattamat från Jack´s

Idag söndag vaknade alla upp tillsammans och frukoststället blev som vanligt Denny´s, där vi alltid äter när vi är bakis. Sen hade vi tjejer lite mys vid poolen och avslutade med en shoppingrunda i Downtown...
 
Tjejerna vid poolen och senare på stan

Kunde inte fått en bättre sista helg. Fattar inte riktigt att jag ska lämna mitt liv här och alla dessa underbara människor som blivit mitt gäng. Känns sorgligt eftersom vi kommit varann så nära och har delat så mycket ihop. Men jag får trösta mig med att jag kommer ha såå fina minnen från min San Diego tid och att jag kommer träffa alla i Sverige...


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag hade världens bästa födelsedag tack vare er!!!

2009-05-11 @ 08:57:42
Postat av: jag

Det var du värd:)

ses ikväll, puss

2009-05-11 @ 18:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0