Var ska man börja?

Berättade ju tidigare att jag hade gjort en massa saker det senaste. Mina föräldrar har varit här i två veckor och vi har haft såå mysigt!! var på road trip i några dagar och sen har vi gjort San Diego. Pratade om hur mycket vi tre har umgåtts dessa två veckor, sjukt mycket! Jätte härligt att få spendera lite tid med mina älsklingar, blir inte på samma sätt hemma i vardagen. Man umgås men har ofta andra och annat runt omkring, här har det verkligen varit kvalitetstid:)

Vad har vi gjort då?? Jag tog dem t.ex. till Coronado islands, dit vi även tog Marcus idag. Detta är ett måste om man besöker San Diego! Det är som att komma in i ett litet sago samhälle, med rena gator, små söta hus och en otroligt lång och fin strand. De har även ett stort fint hotell som ligger vid precis vid stranden, för dyrt för oss att bo på men man kan alltid äta lunch på deras härliga terrass med utsickt över havet...

Jag blir nästan hatisk mot de som kan hyra hotellets strand villor. De sitter på sin altan i vita mjuka Lexington- badrockar, läser en bok och dricker ett glas rosé, ett hån mot oss vanliga döda som får gå där som fån och bara se på.
Jaja, ska inte klaga, men man vill väl alltid ha det man inte får:) Coronado är iallafall ett av mina favorit ställen i SD och definitivt värt ett besök!



 
Päronen på härliga terrassen, Utsickt mot Down town

Här bor mina hatobjekt;)
 
Kaffe i solnedgången, paparazzi Thomas

Härliga terrassen

Lite till:)


Det var allt för ikväll,
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0