Underbara helg!!

Vilken underbar helg jag har haft!! Fredagen blev en mysig dag iHillcrest med Tove, Idil och Natta; lite vintage shopping, nötter på Whole foods och gott sällskap...
Som jag förutspådde och skrev innan så blev det inte så mycket brännboll för min del, jag satsade mer på drickandet:) Har varit sjukt varmt och soligt de senaste dagarna, så vätska behövs ju, hihi.
Efter brännbollen åkte vi på grillfest i PB, grillade sjukt god kyckling uppe på en härlig takterass och dansade heela natten.
Shit va vi dansade! Var på efterfest där de var såå trötta på oss för att vi aldrig ville gå hem så de började spela vad de trodde var dåliga svenska låtar, men vad fel de hade eftersom vi bara blev ännu mer pepp. Extas var när de spelade Uffe Lundel "jag vill ha dig", haha. När klockan ringde 7.30 på söndag morgon hade jag tom träningsverk (efter dansen),  men det var bara att släpa sig upp ur sängen, klä på sig och gå till jobbet. Förmiddagen gick dock snabbt så efter jobbet blev det stranden igen. Mysigt med strandhäng, promenad och grillning. Love days like this!!

  
Mellis och Vintage shopping
 
Brännboll... eller ja, mest slappning:)
 
Grillning o härligt folk

Me:)
 
Stökig kväll
 
Gött på stranden... Kim o Idil på promenad klädda som gatubarn:)
 
Solnedgång och grillning
 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0