Tillbaks

Nu är jag tillbaks i San Diego igen. Vet inte om jag sa hejdå eller berättade något innan jag åkte,men har iallafall varit på roadtrip med mamma och pappa i några dagar. Vi har haft det såå mysigt!! men jag berättar mer imorn, ikväll är jag för trött. Ska försöka släpa mig in i duschen och sen lägga mig på den underbara luftmadrassen:)

Inget hade iallafall förändrats på fem dagar:) Idag var jag och Idil som vanligt sjukt sugna på nötter, vilket innebär lång promme till Henry´s. Så nu har vi legat här och myst med nötter, popkorn och Gossip girl, wiiiihh!

Nä nu e det dags,
puss o sov gott!


Fruktstund under vilopausen på vår lilla gräsö utanför Henry´s


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kul att ha dig tillbaka i stan =) hoppas du haft det underbart på resan, det förtjänar du. Jag tänkte komma förbi på en fika mot slutet av veckan!!!



Hoppas allt är bra =)



pussen

2009-03-22 @ 02:18:45
Postat av: Anonym

Tack sötis:) Ja nu måste du snart komma förbi!

puss

2009-03-22 @ 16:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0