Seger

Vi gjorde det, jag och Idil gick till Mission beach!! det tog oss 3 timmar! det var långt, det var varmt men vi gjorde det, även om jag blev en gnällig bitch under en kort period. Som tur var hade jag med mig positiva Idil som höll humöret uppe för oss båda:) Vi gjorde en bra upptäckt på vägen, vi hittade en Henry´s som låg närmare vårt hem och var såklart tvugna att stanna och köpa lite nötter som vi kunde ha på vägen till nästa Henry´s. Det var nämligen vårt mission; att gå till Henry´s i Pacific beach. Så när vi kom fram till MB så hade vi fortfarande 20 min kvar till målet men var starka och klarade det, vad gör man inte för lite nötter i lösvikt:)
Efter den promenaden var vi så trötta att vi var tvugna att planka på bussen för att komma hem. Väl hemma blev det soffan resten av kvällen, som två utslagna hjältar, härligt!


Delmål: Mission beach

Idil längs strandpromenaden

Hm, nu måste vi planera vårat nästa mission,
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0