Ständig förändring

Har tänkt en del på hur livet ser ut när man lever så som vi gör ï San Diego, semesterliv + ett enda stort kollektiv. Allt blir så mycket mer intensivt, man är aldrig ensam,"Vad ska vi göra idag" är standard kommentaren. Detta är väldigt mysigt men man hinner aldrig riktigt stanna upp och tänka efter hur mycket man egentligen varit med om. Ibland känns det som om man är i en känslomässig bergochdalbana, ena dagen är man på topp och nästa dag snurrar man runt i lopar. Har man inte varit här och upplevt det så är det svårt att förstå SD- bubblan vi lever i.

Förändringen denna gången är att jag av olika skäl har flyttat tillbaka till lägenheten i Down Town. Igår tog jag mitt pick och pack och flyttade, igen. Jag är verkligen "the bag lady", bor och flyttar runt med mina resväskor...
Jag och Idil pratade om hur många boende konstalationer vi har haft det senaste halvåret, ska försöka förklara...

Boende historia:

Först bodde jag i DT med Jared och Thomas, Idil bodde i Mission Valley med mackan,  Johan och Madde. 
Jag flyttar från DT till gänget i mission.
Efter ett tag flyttar Mackan hem till Sverige) och Tim (Tysk) flyttar in.
Idil flyttar in med killarna i DT och Sigge (ny svensk) flyttar in i Mission.
Jag flyttar från Mission tillbaks till DT
Så nu bor jag, jared, Thomas och Idil tillsammans

Herregud va snurrigt, ni förstår ju själva att detta är lite extremt och påfrestande ibland:)
Så just nu har jag berättat nyheten för Jared som av förståliga skäl inte har mig som favorit, att jag måste bo i DT med honom och de andra. Förvånansvärt nog så tog han det bra och var cool with it, vilket jag är såå lycklig över!!
Snälla låt mig nu få stanna här den tiden som är kvar, ingen mer flytt tack:)

Nu ska jag sova på riktigt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0