Hemlös???

Som jag berättat tidigare så är min boendesituation inte den bästa, bor ju med mitt ex plus två till i en tvåa. Trodde att det skulle kunna funka om jag försökte hålla mig ur vägen, men det är såå mycket mer komplicerat!! Därför måste jag än en gång försöka hitta en lösning på problemet och som det ser ut nu så är bästa lösningen såklart att flytta, igen...
Är så jäkla trött på att vara "the bag ladie", som lever i sina väskor och aldrig riktigt känner sig hemma eller välkommen. Jag vet att jag själv satt mig i situationen och kan  därför inget annat än att sucka. Det kallas karma har jag hört, man får det man förtjänar:) Varför ska jag alltid handla innan jag tänker, min tatuering (det löser sig) skrattar mig rakt i ansiktet. Har jag lärt mig en läxa?? Det har jag och ska försöka att ändra på mitt beteende, men kan såklart inte lova nått. 
Grejen med mig är att jag aldrig medvetet skulle göra något för att såra nån annan, mina handlingar råkar bara ha en tendens att dra åt det hållet:) 

Nu är det inte många veckor kvar till hemfärd och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Finns ju många hemlösa här i San Diego, kanske kan få lite tips eller hyra en hörna hos dem. Jag ser mig själv på gatan i SD, stå där och sälja Faktum. FÖRLÅT Gud! jag lovar att alltid köpa en tidning när jag går förbi bara jag slipper bli hemlös. Nä fy, man ska inte skoja om sånt, inte konstigt att jag har dålig karma! Har iallafall min trogna partner in crime Idil, som flyttar med mig. Så vi får se vad vi två gatubarn kan hitta för lysande lösning:)

Som tur är så kommer mamma och pappa imorn och vi ska resa runt lite i Californien vilket betyder att jag kan bo med dem ett tag, sen får vi se.

Jaja, det löser sig, eller vad jag nu brukar säga...



Hejdå gottigt liv... Faktum någon??


Kommentarer
Postat av: Nattis

jobbigt läge darling ... men det löser sig :)! njut nu när mamma o pappa kommer, och hälsa de så gott från mig!! massa love

2009-03-11 @ 09:22:35
Postat av: jag

mm, det ska jag göra.

e ju inte så långt kvar nu:)

2009-03-11 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0