Bortskämd

Idag har jag  haft en härlig dag med sol och vattenpipa på ballkongen. Detta är vår vardag, man har verkligen blivit bortskämd. Nu har värmen börjat komma tillbaka så smått, jag har tom blivit lite röd om kinderna efter allt ballkonghäng:) Jared har köpt en vattenpipa och idag var perfekt väder för fatt inviga den, så vi har suttit och rökt pipa och lyssnat på spansk musik, underbart! Haha, jag har aldrig sett Idil röka förut, hon ser ut som en gangster:)




Imorn är jag ledig och har späckat schema, eller ja, gottigt schema iallafall:) Jag och Idil ska på nån skönhetsgrej på Macy´s, sen blir det lunch inklusive alkoholhaltiga drycker och senare på kvällen ska vi i ett stort gäng gå på en födelsedagsfest. Ska bli mycket trevligt...


Nu ska jag hoppa i säng,

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0