Bang sa det!!

Min dag idag var inte mycket att hänga i julgranen, gjorde typ inte ett skit. Eller ja, jag o Idilina var ute gick en sväng, lagade mat, städade garderoben och sen gick jag till jobbet. Så lite gjorde jag allt ändå.

Ni skulle sett garderoben, skojar inte när jag säger att det såg ut som en bomb slått ner! Vi bor ju med en kille som inte vet hur ordning stavas, han har inte ens alla kläder i garderoben, utan tycker det är lättare att hitta om man sprider ut dem över hela rummet. Så vi har liksom gjort små gångar för att komma fram till själva bombnedslaget som jag varit med och åstakommit, blev visst så när jag flyttade tillbaks och inte packade upp allt på en gång:) Men nu börjar vi få ordnig på det igen...

Efter en sån här städdag måste man ju ha en belöning. Det fixade Idil som joggade till Henry´s och köpte nötter som hon överraskade mig med när jag kom hem från jobbet, fatta vad glad jag blev!!
En Beck film och massa nötter, perfekt avslutning:)

 
Mmm, nötter o kudde

Nu ska jag sova,
kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0