Motivation tack

Jag är för dålig!! Har inte skrivit något på hur länge som helst! insperationen har ju inte flödatat direkt, så det är väl lika bra:) men idag efter att ha legat  bakis i sängen och slöläst lite bloggar så känner jag att det är dags att börja uppdatera igen...

Orkar inte babbla om vad jag haft för mig under tiden som varit, har mest varit ledig och gottat mig i det fina vädret. Nu har jobbet dragit igång så det är väl det jag gör för tillfället... jobbar, låter inte så skoj men är faktiskt helt okej.

Nä, mer orkar jag nog inte skriva för tillfället, ska försöka ta mig ur sängen och ner till Lysekils stad för lite frukost och gottigt skvaller efter gårdagens bravader.

puss o hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0