Nytt år, nytt försök...

Jaha, då sitter man här igen med en ny blogg. Känner mig helt peppad! nytt år, ny blogg... 
Va ska jag skriva då?? hm, jag kan börja berätta om min dag.
Vaknade vid tio, låg såklart kvar i sängen med datorn som en nörd i några timmar och kollade onödiga saker på nätet. Sen lagade gulliga Johan den vanliga amerikanska helg brunchen (mmm), och nu har jag legat vid polen några timmar. Man kan ju ha det sämre:)
Men det är nog dags för mig att göra mig i ordning, jag o Madde är nämligen på miljonärs humör så vi ska iväg till Fashion Valley och shoppa lite. Kläder som vi förmodligen kommer vara tvungna att lämna tillbaka imorn när vi inser hur fattiga vi egentligen är, haha.
So far so good,
Puss o hej 

Kommentarer
Postat av: I

"den vanliga amerikanska helg brunchen"

det är nästan så man tror du menar ägg, pannkakor, och toast. Men vi båda vet att du syftar på majs, ägg och sallad haha mmm.

2009-01-19 @ 21:07:23
Postat av: Kimmelina

Haha inte helgen, då e vi ju rika:)

2009-01-20 @ 08:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0