Mandlar is the shit!!

Nu blir det reklam...
Mitt favvo godis i Sverige är som många vet Dumle, Rollokolor och surisar. Problemet är bara att de inte har mina favvisar här borta, de har mycket onyttigt men inte dessa delikatesser. Så jag har varit tvungrn att hitta nått nytt att snacka på. Det började när jag, Madde och Idil skulle ha vår sluta äta socker- diet (för att vi varit så onyttiga), vilket innebar att vi skulle undvika så mycket socker vi bara kunde i två veckor. Till en början var det en plåga, vad skulle vi snacka på när vi var sugna!!? förstblev det mycket nötter, men efter en vecka tröttnade vi. En dag kom tjejerna hem med en ny upptäckt, "Blue dimond" mandlar!! De finns i massa olika smaker och är det perfekta snacket som vi nu blivit besatta av. Så mandlar is the shit...

Min dag idag ser ut på följande vis:
Jobb, jobb, jobb... Jag ska jobba maraton på Pappalecco, 12- 21.30. Sen ska jag direkt vidare på ett tapas och vin event som jag och Idil hjälper till att fixa med, så jag kommer nog vara rätt sliten ikväll, men det är kul när det händer nått och det är definitivt kul att tjäna pengar:)

Oki, dags att göra sig i ordning för dagens aktiviteter...
Puss o hej


Blue dimond, mmm!kolla burken

Ett tips: Kolla alltid så att burken är oöppnad, det finns nämligen människor som provsmakar och ställer tillbaka (Jag o Idil), hihi...

gottigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0