Det går bra nu:)

Innan jag väl kom till jobbet idag så hann jag va på väg med trollyn, hoppa av pga kräkning, bli hemsjutsad av Thomas och sedan åka tillbaks och börja jobba. När jag väl kom dit så ville bossen prata med mig, shit tänkte jag och trodde att han skulle skälla pga min velighet tidigare under dagen. Men han erbjöd mig fasta arbetstider från 7-12 mån- fre, vilket innebär att jag kommer ha tillräckligt med pengar för att stanna:)
Så nu ska jag bara ligga i hårdträning med cappuccino making. Har ju de bästa lärarna, varav en av dem jag är lite rädd för. Han är snäll innerst inne och har en ängels tålamod när jag gång på gång gör halvbra skum, han säger bara bambina, tittar på mig och jag får göra om det, men jag har världens respekt för denna man. Jaja, man kan ju faktiskt bara göra sitt bästa. Kockarna försöker lära mig italienska på samma gång, men jag har tillräckligt med alla kaffevarianter just för tillfället. Vi får väl se om jag kan utveckla mitt språk...

Ciao!!

me in action

cappuccino for here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0