Balkongen är inredd

Hann inte skriva något igår eftersom vi fick massa vänner över på besök, de var sugna på att hänga på vår nya, fina balkong:)
Igår morse stack nämligen delar av "familjen" ut tidigt för att shoppa inredningsgrejer till balkongen. Jag och Madde har pratat om och klagat på denna fula yta halva vintern så det var dags att göra något åt saken. Så klockan tio var vi på väg... 
Vi började kolla igenom några möbelbutiker, men landade förstås till slut på IKEA eftersom det är bäst! Där gjorde vi världens kap, sex stora kuddar för 5 dollar styck plus ett bord, en matta och lite annat smått och gott. Allt tillsammans gick det på 80 dollar, billigt värre. Det hela gick rätt snabbt och smärtfritt, men jag insåg under tiden att jag som är en rätt så bestämd kvinna kommer ha rätt svårt att kompromissa när det gäller inredning om jag någonsin flyttar ihop med någon. Jaja, det är ju ett senare problem...
Okej, så nu var vi klara och hungriga, jag visste precis vart vi skulle äta. Hade hört om det enda stället i San Diego där de har kebab, och efter många dagars tjat om svensk kebab så var det dags att testa. Sicken höjdar kebab!! och det var vi mycket värda efter dagens slit...
Efter kebaben bar det hemåt för att fixa i ordning balkongen, sen var det bara chill med rödvin hela kvällen, underbart!


Nu ska jag kolla film, hör någon tjata om det i bakgrunden:)

Puss o hej
fiin balkong

mums


Kommentarer
Postat av: Natta

va fiiint det blev !! äntligen :)

2009-01-22 @ 11:37:55
Postat av: Anonym

va mysigt de ser ut kimmi.. bra jobbat..

puss på dej

2009-01-22 @ 16:02:24
Postat av: Kimmelina

va kuul att ni hittat hit!!

ja det blev myys:)

2009-01-22 @ 16:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0