Söndag= mys

Idag är planen att gå i lite fler butiker. Jag Idil och Nathalie hade en härlig dag i DT igår, när vi visade Natta runt. Jag köpte en fin kjol på Forever 21 och hittade lite annat smått och gott som jag vill köpa när jag får lön. Men idag känns det som jag vill titta lite till, Hillcest kanske, vi får se. Första stoppet blir iallafall IKEA, har varit sugen på Marabou choklad i en hel vecka och nu är det äntligen dags, jippie!! Tomas o gänget kommer snart och hämtar upp mig. Vi brukar åka till IKEA när vi längtar efter Sverige och vill äta lite köttbullar.

Annars har helgen varit lugn, känns som det är en sån period just nu. I fredags var vi på födelsedags fest, men kom lite sent (som vanligt) så hann bara va där i typ 30 minuter innan polisen knackade på dörren. Igår var vi på bio, "The international" hette filmen och var väl helt okej. Men tråkåerioden är snart över, för snart kommer det bli varmare och då är det roligare att hitta på saker. Längtar tills mamma och pappa kommer, bara tre veckor kvar:)


 
Tjejligan och lite pussar på födelsedagsbarnet
 
Tuffa killar och mys med tjejerna på stan i lördags

Nu ska jag göra mig redo inför IKEA äventyr,
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0