segis

Idag fick det bli sovmorgon för min del, var helt seg efter kvällens bravader. Ska försöka ta mig till Fashion valley och köpa ett par svarta tygskor på HM, måste ju ha det på jobbet. Sen tänkte jag även passa på att kolla lite andra butiker när jag ändå är där, som en av mina favvo butiker, Barneys New York:) där har jag hittat såå fina klänningar från Philip Lim och Alexander Wang som jag skulle vilja ha på Lills student och mina vänners bröllop i sommar, de är dock alldeles för dyra:( Men jag har hopp om att de kommer rea dem i vår någon gång, då ska jag va först i kön!!

 
Här är två av klänningarna, den gula är min favorit men gör sig inte riktigt rättvis på bilden när man inte ser hela

 

Nä nu ska jag vara duktig och gå en liten promme i det fina vädret.
Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min love! Ja jag veet, det kommer bli såå mysigt. Jag och Lotta prata om allt sånt mysigt vi ska göra när du kommer hem. Sen ska vi själva spara och gå på riktig shoppingrunda nästa månad tillsammans:) men det kommer bli grymt när du kommer hem min sis!! Kul att du tyckte jeansen var fina:) jag gillar dem skarpt.

pusssss!

2009-02-28 @ 16:36:57
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0