kalas:)

Shit vad oväntat!
Ikväll hade jag egentligen planerat en lugn kväll framför datorn, kanske en film, men så blev inte fallet. Tim som är en av mina romemates fyllde nämligen år. Så när jag kom hem hade Tim köpt champagne, sushi och lite annat gott, och Sigge hade bakat en stor tårta, så det var bara att sätta igång firandet. Några av de tyska vännerna kom förbi och joinade festen. Jag som egentligen inte var sugen blev på ett himla gott och lulligt humör och hade skit skoj!! kul och oväntad onsdags kväll:)

 
Mmm, massa goda grejer:)
 
Härligt med ballonger o allt!

 
Födelsedagsbarnet o tårta
 
Lite tequila o ballkonghäng

Efterfest me pizza

Men nu ska jag nog sova, helt snurrig efter all skumpa. Ses imorn,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0