Resumé

Känner att jag ligger lite efter med uppdateringen. Blir så när man är en sån upptagen och arbetande person, hihi.
Kort resumé av helgen:

Fredag, var vi ju som ni alla vet i Mexico och snurrade. 
Lördag, alla hjärtans dag och allt hade vi först mys brunch på förmiddagen och sen var det dags för tatueringar. På kvällen blev det lite mat och champagne, sen träffades delar av gänget på Neighborhood, ett mysigt häng ställe i DT.
Söndag, Jobbade jag ett kort pass på tre timmar. Efter det söndags flanerade jag och Idil runt lite i Little Italy. Hade en lugn myskväll med tacos och film.

Idag måndag börjar jag inte förrän klockan sex och vädret är skit, så jag ska nog fortsätta att vara inne och slappa. Kanske, men bara kanske träna lite:)
Har verkligen börjat känna hemlängtan, saknar nära och kära och allt som har med Sverige att göra. Känns att jag har varit borta länge nu, vill komma hem och mysa!! ha vår och sommar i Sverige, sitta på uteserveringar och dricka vin i vårsolen, äta familje frukost på mammas och pappas ballkong i Lysekil, ha myys med lill och sis. Ååå, jag vill hem nuu!! Jaja, bara tre månader kvar, som jag verkligen ska njuta av. Bara vädret blir lite bättre så ska jag nog bli nöjd (bortskämd). Nu ska jag ringa mammi o pappsen på skype.

Ha en bra dag!
puss


Jag och älsklings Tomas på neighborhood i lördags
 
Johan o Adam, fin vägg över San Diego
 
Härligt häng med härligt sällskap!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

goe goe goe kim saknar dig här hemma me en massa.. men glöm nu inte att njuta av den td du har kvar där borta.. oså snart e du här hemma hos mig o alla dina kära.. guuu så myyyyys vi ska ha längtar så mycket

puss

2009-02-16 @ 22:58:33
Postat av: mig

lovar att njuta:)

2009-02-16 @ 23:14:47
Postat av: carro

hej igen det var jag carro som skrev innan.. såg att det inte stog ngt namn ju... =)

2009-02-17 @ 16:45:09
Postat av: Imig

haha, visste det när du skrev goe:)

2009-02-17 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0