Dagens

Känns som jag har bosatt mig i sängen. Den har någon konstig dragningskraft som gör att man hålls kvar så länge det bara går. Har precis ätit frukost och nu är det dags att gå upp och göra sig i ordning för jobbet, vill inte, kan inte för sängen släpper inte taget! Hm, kanske överdriver lite, dags att gå upp...

Idag ska jag först jobba fram till sex, blir nog rätt lugnt eftersom det regnar,
Sen ska jag försöka få med mig Idil till DT och inhandla lite grejer; svarta tygskor på Urban (måste ha på jobbet), sen har jag hittat ett par skitsnygga slitna jeans från Levi´s som jag absolut skulle kunna tänka mig. Är ju ingen jeans tjej, men man det känns som att dessa jeans kan ändra på det:)

Oj, nu måste jag skynda mig, Jäkla säng!!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0