Sista dagen:(

Igår var min sista dag på Pappalecco, mycket sorgligt!! det var galet mycket att göra så jag hann inte tänka på att det var sista gången jag jobbade med dessa underbara människor. Så när jag var klar stannade jag några timmar till, drack öl och hängde med killarna i köket, myys:)
Idag fyller Pappalecco 2 år så vi ska på födelsedagskalas, men det blir lugna puckar efetresom jag och Idil åker till New york imorn. Fatta, äntligen New York!! Ska bli så jäkla kul att äntligen få se denna stad som jag hört så mycket om...

Annars var helgen fantastisk som vanligt. Natta fyllde år så i fredags hade vi överaskningsmiddag hemma hos Jossan, i lördags var det födelsedagsfest gånger tre och igår mys i Mission beach.

 
Myys hos Jossan, Natta fatta först inget alls:)
 
Margarithas med flugor på o söta tjejer

Marängswisstårta

Alla tjejerna sov över, men lillan ville inte sova

Party, party
 
Söndagsmys!!


Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0