Blir såå trött!!

Jag blir så jäkla trött, mina bilder som jag tog under vår Vegastripp har försvunnit! Kan inte fatta var de tagit vägen, jag e säker på att jag la in dem på datorn. Typiskt, jag som tänkte visa er hur skoj vi hade, tur att jag hittade några bilder.

Jaja, Vegasresan var iallafall galen och lyckad. Vi hade prefödelsedags firande för Natta, var på roliga klubbar, åt underbar champagne buffé, shoppade, gjorde lite seightseeing och hängde vid poolen. Det enda vi inte gjorde var att spela, haha; vi var i Vegas och spelade inte bort en enda krona, finns så mycket annat att göra i denna tokiga stad:)

Måste berätta om denna buffé som är mycket uppskattad av oss tjejer. Vi upptäckte den när vi var i Vegas på nyårsafton, då vi var bakis och mycket sugna på godsaker. Vi gick runt och letade efter en restaurang och fann den på vårt hotell (Planet hollywood), de hade allt man kunde tänka sig från alla länder i världen+ en efterättsbuffé och drick så mycket skumpa du vill, underbart!!
Precis som på nyår blev vi sittande här ett antal timmar och rullade sedan därifrån pga all mat och champagne, göött:)

 
Söta tjejer och ont i fötterna




 
Mmm, buffé med allt man kan tänka sig:)

Måste också berätta att vi var på m&m affären! en affär där man kan köpa allt som har med m&m godis att göra.
Jag var mycket nöjd när jag såg att man kunde köpa m&ms i lösvikt:)
 
Lyckliga jag:)


Nu ska jag sova,
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0